aievea…

chestii mici si mari din viata noastra

Ehhh…

Posted by aievea pe Iunie 3, 2009

Azi a fost o zi asa faina pana acum la ora 12. M-am trezit mult prea de dimineata si vreo 2 ore m-am tot holbat pe pereti, in laptop si la prietena-mi care dormea langa mine asa frumos. Prima raza de soare m-a prins la geam cand fumam ,iar la strada era cam incetosat . Cred ca aurolacii din colt au avut ceva party aseara.

Ma scarpin in barba si imi scot chilotii asa de mici din fund, si ma intorc la in pat langa prietena mea. O cam trezesc, dar ii intelegatoare si nu ma injura cu voce tare, doar gangura ceva. Poate sa zica orice, atat timp cat mesajul nu ajunge la mine eu o iau ca un „te iubesc”.

Pe la 7 se trezeste si ea, cand eu il citeam pe Petre Tutea. Tare mosul ala. Desi atractia intelectuala si vorbele de duh ale carturarului erau foarte tari, am zis ca le mai pot amana ca sa ma intorc la blonda de langa mine. Ne-am dezmierdat cateva zeci de minute, dup’aia a urmat rasfatul micului dejun si tigarea canceroasa de dupa orice masa copioasa.

M-am uitat printre degete la ea cum se imbraca, m-am imbracat si eu dar dupa usa sa nu ma vada si fiecare cu ale lui dup’aia. Ea la munca, eu in pat la somn.

Dupa ce am meditat vreo ora in pat referitor la conditia mea de a merge sau a nu merge la examenul de la ora 10, intr-un moment de revelare mi-am luat blugii si am plecat catre scoala.

M-am mirat sa imi vad colegii. Unii parca mai crescusera, la altii le daduse barba si unele fete erau deja bune de maritis.

Dupa ce toti se mira la randul lor cat de gras is si ca seman cu Jack Black ( yay, oh no), intru la examen. Proful de statistica cel evreu intarziase vreo 20 de minute. Nu stiu daca traficul, sau ca o trebuit sa ii ocoleasa pe aia din Noua Dreapta, dar nu era de bine conform invataturii Vitoriei Lipan.

Subiectele au fost usor de inteles, intr-o germana curata, perfecta dar nici dupa vreo 2 searchuri pe google nu imi dau seama ce cacat voia ala sa zica prin testul T si ponderea lu’ &^%()&%& …masii. Din fericie nu am fost singurul varza, ci au mai fost vreo 2. Ii multumitor sa stii ca nu esti singurul tantalau.

Ajung acasa nervos, dar impacat cu mine si ma pun in acelasi pat comod si fumez….

Morala din tampenia asta ii sa mai cititi/ascultati si din Petre Tutea…

Un răspuns to “Ehhh…”

  1. busybeingfabulous said

    Yep, Petre Tutea rullz. Si, in a strange kind of way, e tare postul asta.

Lasă un răspuns

 
