aievea…

chestii mici si mari din viata noastra

Sunetul muzicii

Posted by aievea pe Februarie 28, 2009

Sorina lanseaza o provocare. Dupa cum spunea si ea, fiecare dintre noi are unele ganduri care te duc cu gandul la ceva/cineva. Cam asa e. Si am si eu cateva melodii care ma poarta in trecut.:)

The Burning Red – Machine Head – imi aduce aminte de Ina. nu stiu de ce, dar o ascult cu placere, destul de rar desi.

Nu sunt un fan al genului, dar imi aduce aminte de o gasca anume, din copilaria tarzie.:)

Mai ma poarta cu placere in trecut : Azure Ray – November Rain, Zebre-Totuna, Thievery Corporation – Lebanese Blonde, Iron Maiden – Brave New World,etc… Toate imi aduc aminte de ceva prieteni.

De un eveniment care imi aduc aminte cu drag a fost cand am terminat liceu si am cantat Gaudeamus. Dar asta cred ca ii o amintire comuna mai tuturor dintre noi care is la faculta deja.:)
Voi aveti ceva melodii ce va bantuie?;))

5 răspunsuri to “Sunetul muzicii”

  1. Googoodoll said

    hmmm… Holograf – Viata are gust (eram mica si in liceu), Iris – Googoodolls, Eagles – Hotel California si, preferata mea, Prodigy – Voodoo People (imi aminteste de o sesiune horror!!!)..

  2. aievea said

    @Googoodoll
    ;)) Prodigy imi aduce si mie aminte de copilarie si ce socat am fost cand am vazut videoclipul prima data

  3. ;)) said

    batrane, „gasca mea” e imnul neoficial al jiului…intr-o vreme nu era pauza in care sa nu sune boxele de la stadion de mel asta..si mandinga – soarele meu…ce vremuri!!!

  4. Laura Laura said

    O gasca anume?;))blushhhh

  5. Teo said

    am raspuns si eu… pe blog 🙂

Lasă un răspuns

 
